Бломберг терапія ритмічними рухами (БТРД)

Що це таке?

Терапія ритмічним рухом (БТРД) заснована на природних ритмічних рухах дитини, які були пристосовані для дітей і дорослих.

Ці вправи мають високоефективний вплив на мозок.

Як це працює?

На заняттях Бломберга Терапії ритмічним рухом багато уваги приділяється інтеграції примітивних рефлексів. Оскільки ці рефлекси повинні були сформуватися на ранніх етапах розвитку, а потім інтегруватися, але у багатьох  дітей та дорослих вони залишаються неінтегрованими та обумовлюють появу симптомів.

Симптоми неінтегрованих рефлексів:

-Дислексія та труднощі з читанням,

-Погана постава,

-Слабка координація рука-очей,

-Слабке утримання рівноваги,

-Слабка координація,

-Проблеми з латеральністю та перехресними рухами,

-Погана постава при написанні,

-Енурез, проблеми контролю сфінктерів,

-Проблеми з увагою та концентрацією,

-Проблеми при поворотах, керуванні велосипедом,

-Загойдування в транспорті,

-Проблеми з поведінкою, надмірна сором’язливість чи агресивність,

-Слабкий розвиток мови, затримка розвитку мови, труднощі у вимові слів,

-Гіперчутливість до світла, дотику, візуальних та кінестетичних стимулів,

-Неписьменність, поганий почерк,

-Гіперактивність,

-Легка відволікання,

-Імпульсивність,

-Проблеми з організацією,

-І багато іншого.

Як це допомагає?

Ці вправи стимулюють:

-Стовбур мозку,

-мозок,

-базальні ганглії,

-префронтальну кору через вестибулярне почуття,

-пропіоцептивне почуття,

-відчуття дотику.

Стимуляція стовбура мозку призводить до збільшення збудження кори, поліпшення м’язового тонусу, стимулювання спонтанних дитячих рухів.

Стимуляція мозочка призводить до поліпшення функції префронтальної кори, а також виконавчих функцій; поліпшення функціонування мовних зон мозкової кори та поліпшення мови та мови.

Стимуляція базальних гангліїв призводить до інтеграції примітивних рефлексів; розвитку рефлексів постави; зменшення гіперактивності.

Як це відбувається?

Вправи входять у курс сенсомоторної корекції. Після діагностики фахівець визначає, які вправи потрібні дитині, та послідовно їх виконує у пасивній чи активній формі.

Перейти к верхней панели